REKLAMACE

Jak můžu reklamovat zboží?

Obdrželi jste vadný výrobek?
Dejte nám o tom vědět!

  1. Pořiďte fotografie vadného zboží. Z fotografií musí být jasně patrný charakter a rozsah vady.
  2. Fotografie nám zašlete e-mailem na adresu shop@myjomi.cz spolu se slovním popisem vady a preferovaným způsobem řešení reklamace.
  3. Naše reklamační oddělení se s Vámi spojí a domluví s Vámi další postup.

Z hygienických důvodů Vás žádáme, abyste nám reklamované textilní roušky, betelné nanošátky a filtry z nanomateriálu neposílali poštou!

V případě, že opravdu vznikla chyba na naší straně, tak po posouzení Vám zboží obratem vyměníme nebo Vám vrátíme peníze. 

Milí zákazníci, vážíme si toho, že jste se rozhodli zakoupit náš Betelný šátek, a stejně jako vy si přejeme, aby vám výrobek dobře sloužil. Samozřejmě je možné, že z nějakého důvodu budete chtít koupený šátek reklamovat. Výrobek může mít kupříkladu nějakou vadu z výroby, neboť se jedná o výhradně ruční práci, ale taková vada je na první pohled rozeznatelná a tedy i bez problému reklamovatelná.    

Zatím jsme ochotně vycházeli vstříc i těm reklamacím, kde byl očividně nedodržen postup údržby (návod je u každého šátku i v tištěné podobě) a používání výrobku. Bohužel to však v některých případech vedlo ke zneužívání této námi nabízené možnosti. I přes poškození výrobku ze strany spotřebitele sice nadále nabízíme opravu, avšak tyto reklamace už budou řešeny výhradně individuálně. 

Dále chceme zákazníky, kteří nám v rámci reklamace posílají šátek na opravu, upozornit, že výrobek musí být vypraný – ušpiněný či mastný šátek opravit nelze, neboť nemůžeme naše švadlenky nutit do práce v rozporu s hygienickými doporučeními. 

Věnujte, prosím, zvýšenou pozornost následujícím řádkům, které shrnují případy, kdy je reklamace z naší strany neuznatelná. Věříme, že důvody, které nás k tomu vedly, pochopíte.   

Neuznáváme tyto reklamace:

  • Jestliže je zlomená výztuha v šátku vlivem nesprávného zacházení (zvláště děti ji často ohýbají sem a tam). Zlomený plíšek umíme vyměnit, ale běžně se nestává, že by prasknul po prvním ohnutí. Nemůžeme uznat ani reklamaci, když je plíšek zohýbán natolik, že už jej nelze vyrovnat. Protože se ale našim zákazníkům snažíme vyjít vstříc, ke každé objednávce nyní navíc přikládáme dva kusy náhradní výztuhy, kterou si je možné jednoduše vyměnit i v domácích podmínkách a bez šicího stroje (více na FAQ – link).
  • Pokud reklamovaný šátek přijde špinavý (a to i na rubové straně, například od make-upu nebo rtěnky). Na reklamace se sice nevztahuje opatření podle § 1837 občanského zákoníku, kdy není možné vrátit používaný výrobek, avšak nemůžeme nutit švadlenky k práci v rozporu s hygienickými normami.
  • Při zřetelně úmyslném vytržení nebo násilném roztažení gumičky, která slouží k utažení šátku za krkem.
  • Pokud jde o v pračce sepraný šátek, protože z tohoto důvodu je k výrobku přikládán návod k používání. Stejně tak není možné reklamovat šátek poškozený nevhodným žehlením nebo napařováním, na což návod taktéž upozorňuje.

Vrácení zboží do 14 dnů

Doručené zboží Vám nevyhovuje?
Máte nárok na odstoupení od smlouvy během 14 dnů od nákupu. Pro odstoupení od smlouvy, prosím, použijte formulář (>>stáhnout formulář<<):

Předem prosím informujte naše Zákaznické centrum na shop@myjomi.cz nebo tel.: +420 732 565 279.

UPOZORNĚNÍ!
Právo vrátit zboží do 14 dnů bez udání důvodu se NEVZTAHUJE NA JIŽ ROZBALENÉ roušky, betelné nanošátky a filtry z nanomateriálu.
Odstoupit od smlouvy smíte pouze v případě, že jste výše uvedené zboží doposud nerozbalili.
Jedná se o hygienické opatření v souladu s § 1837 občanského zákoníku.
Děkujeme za pochopení.

Poštovné při vrácení nerozbaleného zboží nehradíme. Na účet Vám vrátíme částku bez poštovného. Reklamaci vyřizujeme nejpozději do 30 dnů.

Zboží po domluvě s naším zákaznickým centrem odešlete na naši adresu, která je níže uvedena. K vrácenému zboží přiložte prosím Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy a pokud možno, tak na balíček se uveďte jako odesílatel. Tím urychlíte vyřízení Vaší reklamace a nebudeme Vás muset znovu kontaktovat s dotazy. 

MYJÓMI družstvo invalidů
Betelné šátky
Špitálka 91/23,
602 00 Brno-střed-Trnitá

V adrese prosím uveďte Betelné šátky, protože veškerou poštu přebírá a třídí administrativa, a ne zákaznické centrum.